Kantoorruimtes

 

Kantoor voor ieder budget

Betaalbaar

Transparant

Flexibel

Aangenaam. Hier is uw kantoor

 

Geniet van een professionele en dynamische werk- en leefomgeving tegen scherpe prijzen. Wij bevinden ons in Amsterdam Westpoort en zijn goed bereikbaar met de auto, de fiets en het openbaar vervoer.
Onze plek is geschikt voor start ups, volwassen organisaties en alles daar tussenin. Office Plus ontzorgt en faciliteert optimaal dankzij onze vestigingsmanager die alles voor u regelt!

Kantoor- en bedrijfsruimtes voor ieder budget

Office Plus vindt dat de huurder een ideale werk- en leefomgeving nodig heeft. Eén die de prestaties en organisatie versterkt. Persoonlijk contact en maatwerk zijn voor ons de pijlers voor dat succes:

Eigen vestigingsmanager
Met onze vestigingsmanager is alles bespreekbaar. Wij bieden oplossingen.

Wij passen ons aan
U bepaalt de looptijd en opzegtermijn van het huurcontract.

U bepaalt de indeling
Het kantoor wordt ingedeeld zoals u dat wilt. Handig wanneer uw bedrijf groeit.

Onze diensten zijn legio
Samen bekijken wat noodzakelijk is. Dat verschilt per organisatie. Het moet kloppen.

Bestaande kantoren óf op maat? Van 15m2 tot 250m2
Het komt vaak voor dat bestaande kantoren direct naar uw zin zijn, maar wij bieden de mogelijkheid om een geheel nieuw eigen kantoor te creëren. U geeft aan hoeveel werkplekken er nodig zijn en wat uw persoonlijke voorkeuren zijn. Op basis van uw wensen maken we een bouwtekening. Bent u enthousiast, dan verhuren wij u graag een kantoorruimte.

Services Voor iedereen

  • Bemande receptie voor ontvangst van uw klanten en post.
  • Vestigingsmanager voor lopende zaken.
  • Eigentijds restaurant en lounge
  • Servicekosten (schoonmaak, water en elektriciteit).
  • Gratis parkeren op ons afgeschermde parkeerterrein.
  • Goed bereikbaar met openbaar vervoer én auto.
  • Snelle beveiligde internetverbindingen.
  • IT inrichting en instellingen.
  • 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang.

Extra services

  • Gemeubileerd kantoor.
  • (VOIP) telefonie met eigen 020 nummer(s) en telefoontoestel(len).
  • Huren van vergaderruimtes.
  • Telefoonbeantwoording door receptie.
 
 


Stramark zit nu al meer dan een jaar bij Office plus en zijn erg tevreden met de geleverde diensten en het kantoor. Contact is altijd erg persoonlijk en vragen worden altijd snel beantwoord.
Wouter Blom – Stramark
 

Waneer komt u kijken?

 
 


We zijn gekomen omdat het een ideale startplek was voor een startende organisatie: goede prijs/kwaliteit verhouding en flexibele contractmogelijkheden. We blijven (en breiden uit) vanwege de locatie die handig is voor openbaar vervoer én auto, én vanwege de service eromheen.

Mevr. Irma Doze – AnalitiQs
 
 

Meer weten? Neem gerust contact op

Bel ons op 020-5708900, mail naar info@officeplus.nl of stuur een bericht: