Kantoorruimtes
Kantoor voor ieder budget
Betaalbaar
Transparant
Flexibel
Aangenaam. Hier is uw kantoor
Geniet van een professionele en dynamische werk- en leefomgeving tegen scherpe prijzen. Wij bevinden ons in Amsterdam Westpoort en zijn goed bereikbaar met de auto, de fiets en het openbaar vervoer.
Onze plek is geschikt voor start ups, volwassen organisaties en alles daar tussenin. Office Plus ontzorgt en faciliteert optimaal dankzij onze vestigingsmanager die alles voor u regelt!
Kantoor- en bedrijfsruimtes voor ieder budget
Office Plus vindt dat de huurder een ideale werk- en leefomgeving nodig heeft. Eén die de prestaties en organisatie versterkt. Persoonlijk contact en maatwerk zijn voor ons de pijlers voor dat succes:
Eigen vestigingsmanager
Met onze vestigingsmanager is alles bespreekbaar. Wij bieden oplossingen.
Wij passen ons aan
U bepaalt de looptijd en opzegtermijn van het huurcontract.
U bepaalt de indeling
Het kantoor wordt ingedeeld zoals u dat wilt. Handig wanneer uw bedrijf groeit.
Onze diensten zijn legio
Samen bekijken wat noodzakelijk is. Dat verschilt per organisatie. Het moet kloppen.
Bestaande kantoren óf op maat? Van 15m2 tot 250m2
Het komt vaak voor dat bestaande kantoren direct naar uw zin zijn, maar wij bieden de mogelijkheid om een geheel nieuw eigen kantoor te creëren. U geeft aan hoeveel werkplekken er nodig zijn en wat uw persoonlijke voorkeuren zijn. Op basis van uw wensen maken we een bouwtekening. Bent u enthousiast, dan verhuren wij u graag een kantoorruimte.
Services Voor iedereen
- Bemande receptie voor ontvangst van uw klanten en post.
- Vestigingsmanager voor lopende zaken.
- Eigentijds restaurant en lounge
- Servicekosten (schoonmaak, water en elektriciteit).
- Parkeren op ons afgeschermde parkeerterrein.
- Goed bereikbaar met openbaar vervoer én auto.
- Snelle beveiligde internetverbindingen.
- IT inrichting en instellingen.
- 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang.
Extra services
- (VOIP) telefonie met eigen 020 nummer(s) en telefoontoestel(len).
- Telefoonbeantwoording door receptie.
Stramark zit nu al meer dan drie jaar bij OfficePlus en zijn erg tevreden met de geleverde diensten en het kantoor. Contact is altijd erg persoonlijk en vragen worden altijd snel beantwoord. Wouter Blom – Stramark |
” |
Waneer komt u kijken?
We zijn gekomen omdat het een ideale startplek was voor een startende organisatie: goede prijs/kwaliteit verhouding en flexibele contractmogelijkheden. We blijven (en breiden uit) vanwege de locatie die handig is voor openbaar vervoer én auto, én vanwege de service eromheen. Mevr. Irma Doze – AnalitiQs |
” |
Meer weten? Neem gerust contact op
Bel ons op 020-5708900, mail naar info@officeplus.nl of stuur een bericht: