Inschrijfadres

 

Gewoon een goed zakelijk adres

Complete receptie

Per maand opzegbaar

Binnen 1 dag actief

Uw inschrijfadres voor de Kamer van Koophandel

 

Met de Adres service van OFFICEPLUS beschikt U over een bedrijfs/kantooradres en postadres in Amsterdam zonder de kosten van een duur eigen kantoor. Hiermee kunt u zich inschrijven bij de Kamer van Koophandel. Het adres kunt u gebruiken als correspondentieadres gebruiken op visitekaartjes, briefpapier en websites en onze receptie ontvangt uw post.

Bij ontvangst van aangetekende stukken, pakjes of bezoekers aan onze receptie krijgt u van ons direct een bericht. De post kan tijdens kantooruren bij ons worden opgehaald, maar kan ook per week naar u worden doorgestuurd. Ook het inscannen en verzenden per e-mail is mogelijk.

 
  • Gebruik van het adres op briefpapier, visitekaartjes en als inschrijvingsadres bij KvK
  • Voor aflevering van post, expresszendingen en andere kleine goederen tijdens kantooruren
  • Ophaalpunt voor koerier en pakketdienst, mits klein in omvang
  • Afhalen van post en goederen gedurende werkdagen
  • Eénmaal per week doorsturen mogelijk
  • Email bericht bij aangetekende post en/of pakjes
  • Geen borg
 

Tarieven Adresservice

Kies het contract dat het beste bij u past. Veranderen kan altijd.

 

Adres Basic

  • Alleen brievenbuspost
  • Tot 40 p/maand
  • Inschrijfadres KvK
  • Correspondentieadres
           voor briefpapier/website
  • Per week doorzending
  • Geen borg
  • Per maand opzegbaar
  • €79,-/mnd

Adres Plus

  • Adres Basic
  • Telefoonservice
  • Eigen nummmer
  • 10 gesprekken per maand
            inbegrepen
  • Daarna op verbruik
  • Geen borg
  • Per maand opzegbaar
  • €109,-/mnd

Virtual Office

  • voor internationaal
  • Tot 40 p/maand
  • Inschrijfadres KvK
  • Correspondentieadres
           voor briefpapier/website
  • Per week scanning 2email
  • Per maand doorzending
  • 6 of 12 maanden contract
  • v/a €85,-/mnd

Start binnen 1 dag

Na ontvangst van uw gegevens, sturen wij de complete prijslijst en een intakeformulier.

Na ontvangst van het ingevulde intakeformulier sturen we een huurovereenkomst die u nodig heeft voor de KvK.

 
  • Eenmalig € 49,- opstartkosten
  • Betaling per maand met automatische incasso of per factuur
  • Elk volgend bedrijf op zelfde contract 50%
  • Bij betaling per jaar betaald u slechts 10 x het maandbedrag en geen startkosten
 

Maar wij kunnen meer:

  • BackOffice werkzaamheden: direct actie volgens uw instructies bij binnenkomende post en pakjes
  • Adres als retouradres voor goederen van uw klanten: wij sturen dan per periode alles in 1 keer gebundeld naar u toe
  • Afhaalpunt voor goederen voor uw klanten of relaties
  • Telefoonnummer direct doorgeschakeld of met antwoordservice
  • Werkplekken en vergaderruimtes
  • Specifieke wensen. Laat het ons weten. Wij ontlasten u graag
 

Meer weten? Neem gerust contact op

Bel ons op 020-5708900, mail naar info@officeplus.nl of stuur een bericht: